Jeg har købt transfer, hvordan fungerer det?
Du vil få information før afrejse om, hvordan det
fungerer på netop din destination, da det varierer afhængigt af, om du rejser
med privat transfer eller med fælles bus.
Men generelt er der repræsentanter udenfor ankomsthallen
med et skilt, eller du vil blive henvist til en specifik skrank. Du bliver derefter vist
til det rette køretøj. For transfer i forbindelse med hjemrejsen vil
afhentningstidspunkterne blive oplyst dagen før hjemrejsen.
Kan jeg købe en transfer direkte i lufthavnen?
Det er ikke altid muligt, så sørg for at du altid har
booket transfer før afrejse, dog senest 24-48 timer før, afhængigt af
rejsedestinationen.
Hvordan kontakter jeg Neckermann Nordics personale på destinationen?
Før afgang eller ved ankomst får du besked med aktuelle
telefonnumre og mailadresser. Hvis din destination tilbyder en APP, så glem
ikke at downloade den før afgang.
Hvordan kan jeg deltage i udflugter?
Du kan bestille udflugter gennem vores personale på
stedet på de aktuelle telefonnumre og e-mails du modtager. Du kan også læse om
vores populære udflugter på hjemmesiden inden afgang.
Hvad gør jeg, hvis jeg er utilfreds med mit hotel eller
andre ting på destinationen?
Du skal altid kontakte vores personale på stedet, enten
via telefon eller på en anden måde, som du er blevet informeret om, når du er
på rejsen, og føre en dialog om eventuelle klager.
Hvornår skal jeg forlade hotelværelset på afrejsedagen?
Du skal forlade værelset senest kl. 12.00, selvom dit fly
afgår senere. Du kan kontakte hotellet direkte, hvis du ønsker at
beholde værelset længere. Vær opmærksom på, at der er ekstra gebyr forbundet med
dette og at dette er en aftale mellem dig og hotellet. Har du booket All inklusive
eller andre måltidspakker, slutter disse også når du tjekker ud.