**Bemærk venligst, at vi i efteråret og vinteren 2024/2025 ikke tilbyder rejselederservice på vores destinationer. Rejsende i denne periode vil få kontaktinformation før afrejse, så de nemt kan komme i kontakt med Neckermann Nordic under rejsen.
Ankomsten
Når du ankommer til lufthavnen, er vores repræsentanter uden for
terminalbygningen og viser dig til den rigtige bus, hvis du har bestilt en
transfer. Det er praktisk og godt at bestille en transfer hos Neckermann Nordic, for
så behøver du ikke at opdatere i tilfælde af mulige flyforsinkelser fordi vores
personale hele tiden følger flyets ankomsttid.
Transferbussen afgår fra lufthavnen så hurtigt som muligt efter
ankomst. Vores personale der assisterer i lufthavnen, er enten skandinavisk-
eller engelsktalende. Med i selve transferbussen kan være en skandinavisk
guide, en engelsk guide, en tyrkisk såkaldt transfermand eller kun chaufføren.
På din destination
Vi har personale på stedet til at være behjælpelige over for vores
rejsende, så du kan få en så god ferie som muligt. Du kan hovedsageligt nå dem
via vores servicecenter på telefon eller email. De kommer også ud til
visse hoteller på såkaldte hotelbesøg på bestemte faste tidspunkter.
For din sikkerhed har vi også en akuttelefon/nødtelefon mellem 18.00 og 08.00 som kun fungerer ved akutte hændelser som ex sygdom og ulykker.
**Aktuelle telefonnumre og e-mailadresser udsendes kort før afrejse
via e-mail.
Sikre udflugter
De fleste kan godt lide at tilføje nogle ekstra personlige udvalgte oplevelser til deres ferie og derfor tager de fleste på mindst en eller flere udflugter. Sammen med vores partnere har vi udvalgt de mest populære, og vores personale hjælper gerne med information. Du kan også læse om udflugter under en særskilt fane på hjemmesiden.
Hos Neckermann Nordic kan du føle dig tryg når du bestiller udflugter, da
vi kun arrangerer udflugter med seriøse operatører, som har alle nødvendige
forsikringer på plads samt at alle sikkerhedskrav er opfyldt. Hvis du køber fra
andre såkaldte gadesælgere eller på stranden, er der ingen måde at tjekke dette
for dig som rejsende, og du kan støde på uventede overraskelser.
Rejsen hjem
Vores personale vil informere dig dagen før din hjemrejse om hvornår
bussen ankommer for at køre dig til lufthavnen. Vi planlægger nøje efter flyets
afgang og har erfaring med at beregne trafikken.
På vores forskellige destinationer kan det dog variere hvordan du
får tiden. Det kan for eksempel være at de er tilgængelige i receptionen, via
mail, via QR-kode eller via en app.
Vores personale informerer dig om hvad der gælder for netop din
destination ved ankomst eller via information inden afgang.
Gæster, der har købt "kun fly", skal kontakte Neckermans
personale på det telefonnummer de har modtaget senest 24 timer før deres
hjemrejse for selv at bekræfte afgangstidspunktet.
Vi er med dig hele vejen under rejsen, enten i baggrunden hvor du
næsten ikke lægger mærke til os eller aktivt hvis du ønsker en mere direkte
kontakt. Det er dit valg!